27 de març, 2007

LES DONES COMENCEM A UNIR-NOS


Dissabte 23 de març, ha tingut lloc la 3a. Trobada d’Associacions de Dones del Maresme a d’Arenys de Munt. Es van tractar i expossar diferents temes,: encontres i desencontres amb les institucions i administracions, la sensibilització vers la violència de gènere, les accions i activitats, etc, però entre tots, va haver-ne UN de molt important i rellevant, es va acordar, formalitzar en aquest acte la voluntat d’ unir esforços, per ser més efectives i eficaces, en els temes que ens afecten a totes. Amb la intenció de fer extensiu aquest acord a totes aquelles associacions, que no varen poder assistir, i esperant que s’adhereixin, així com totes aquelles que també ho desitgint, neix: LA COORDINADORA D’ASSOCIACIONS DE DONES DEL MARESME.

Vaig tenir el plaer de dinar amb totes aquestes maravelloses dones de la foto, en un paratge idílic, el Castell de Can Jalpí. Totes elles representaven diverses associacions de dones del maresme. En representació de l'associació D'ONES de Cabrera de mar hi vam anar la Núria i jo mateixa.

3 comentaris:

Guadalupe del Montsià ha dit...

Hola Pilar, amiga meva estimada i un tant oblidada...estic perduda en el dia a dia de la feina. Sembla que estic en un canvi, que no sóc la que era. Necessito un stop i tornar a la vida senzilla i lliure de les vacances.Felicitats pel blog. Estic a la feina i m'he retrobat amb tu, amb els teus pensaments. Mira m'ha agradat vore la teva capçalera del blog.

Guadalupsssss II part ha dit...

Curiosament pel dia de la pau, amb els meus tallers vaig transmetre
la frase de la pau és el camí de Gandhi i també em vaig sentir molt
lluitadora preparant un missatge pel dia de la dona. Després però,
l'ànim i la força em va decaure. Les hormones, les hores...el cos
es desgasta i no hi han energies...M'ha agradat llegir els teus textos. El teus de secretos del mar, el vaig refondre i el vaig convertiren un missatge de Sedna, la guardiana del mar, segons el poble inuit. (I és que vaig montar un carnaval esquimal, amb manifestació ecologista
inclosa.)...
Amb tot el carinyo, avui m'has inspirat frases per l'educació
emocional, que és el tema que m'havia de preparar avui.
Et responc al blog,amb timidesa... avui si.

Molts petons i sort en els teus propòsits.

T'estimo, Guadalupe.

Pilar Ventura ha dit...

Benvolguda guadalups, deixam que publiqui el teu email, o fes-ho tu treient allò que vulguis, que et faci vergonya, no cal que posis el
cognom, però si voldria que sortís de tant bonic com és i de tanta
emoció que duu. Amiga del montsià, ja veus que estic treballant pel
trocet de terra i mar que m'ha tocat per viure, i que vull cuidar amb amor i esmer. Quines ganes tinc de fer-te una abraçada que no sigui virtual. Jo també vaig molt enfeinada, ja t'ho deus suposar.
Agafo les vacances d'estiu després de setmana santa per poder-m'hi
dedicar a les municipals. Vaig de Cap de llista,ja ho deus saber.
Aquest és un poble amb la renta per cápita més alta de catalunya,
juntament amb Sant cugat del Vallès, això no vol dir que no hi hagi gent que cobra la pensió mínima com ho feia ma mare. Però energia i amor no me'n falten. Tinc una llista de 6 dones i
8 homes, i un d'ells és de Sierra Leona. Sóc a un dels millors
moments de la meva vida. T'adjunto la revista que acavem de treure,
l'ha fet l'Albert, és molt xuli.

T'estimo

Pilar