03 de març, 2007

Dona entre ones

Els xinesos utilitzen la mateixa paraula per dos conceptes que en el nostre llenguatge són ben diferents.

CRISI I OPORTUNITAT tenen per a ells, que són una de les cultures vives amb més mil·lenis d'antiguitat, i de reconeguda saviesa, el mateix significat.

Els canvis de vegades ens poden espantar, la por ens crea crisi, les crisi, vistes amb ulls positius no deixen de ser una veritable OPORTUNITAT.

He canviat el títol del meu blogg.


He notat sensibilitats ferides, que m'han estat expressades amb carinyo i respecte, i amb carinyo i respecte vull entendre aquestes sensibilitats ferides.

Sóc una dona, que dóna, i jugaré amb les paraules del nostre ric vocabulari en aquest canvi que us expresso. Deixaré de ser D'ona de Cabrera de mar, encara que sempre em sentiré D'ONA i ningú podrà treure'm el que porto dintre i allò amb el que em sento identificada.

Si tots els problemes poguessin sol·lucionar-se d'aquesta manera, que vinguin. Jo estaré aquí.

Visc aquest canvi tant bé com sé. Si una dificultat es presenta en el teu camí, millor prendre-la com una oportunitat per aprendre. Finalment, sé que he vingut a aquesta vida a aprendre i la vull viure intensament.

Estimo la vida, estic enamorada d'ella, i tot el que en ella apareix és un regal.

Agraeixo a la vida els regals que em dóna, com dona que sóc, sempre en moviment, sempre present.


1 comentari:

Carmé Ribes ha dit...

Segur que dónes com a dona, la corrent que mou les ones que necessita el teu poble per fer un canvi possitiu en les properes eleccions municipals. Enamorada com estàs de la vida, segur que la vida et tornarà tot el que et mereixes.

Carme Ribes i Mataró